Strony

niedziela, 28 czerwca 2015

Pomóżcie ;-;

Witam ^^ Tak, Aiko jest doskonale świadoma tego, że ma do napisania jeszcze dużo tekstów, ale....
Siedząc tak sobie w kącie i słuchając smętnej muzyki, wpadła na pomysł. W głowie siedzi jej pewna fabuła, a właściwie to dwie....Chciałaby was zapytać, która powinna się tu pojawić....Aiko ma spaczony gusty, więc jeżeli komuś się nie spodoba ani jedna, ani druga fabuła to się nie zdziwi....^^"
Ale, nie przeciągając, oto one:


Fabuła nr1: W Królewskiej Armii Niebios, pojawia się nowicjusz. Młody anioł z początku nie pamięta, ani jak się nazywa ani dlaczego umarł na Ziemi. W końcu jednak wspomnienia wracają, a chłopak nie może uwierzyć w to co się stało. W Japonii wybuchła wojna i jak się okazuje, nie tylko on, ale również jego przyjaciele z drużyny koszykówki stracili życie. Odnalezienie ich nie sprawia aż tak dużych problemów, jak przywyknięcie do nowego świata. Generał armii królewskiej, dostrzega potencjał w nowym "nabytku" i oferuje mu pomoc w osiągnięciu stałej kontroli nad nową mocą. Nauczycielami mają być anioły o randze S, choć może wydać się to niemożliwe, oni tak jak i nasz bohater są stosunkowo nowi w Rakuen*.
Jak się później okazuje, Tetsuyi nie będzie trudno nawiązać z nimi kontaktu....Co więcej, nowy świat nie obfituje tylko i wyłącznie w dobro i szczęście. Życiu każdego anioła, zagrażają demony. To właśnie z nimi walczy Królewska Armia Niebios....


Fabuła nr2: Ziemia została zaatakowana przez demony, które w szybkim tempie zdołały przejąć nad nią kontrolę. Każdy człowiek jakiego napotkały, tracił życie. Jak można się domyślić, nikomu z nich nie uśmiechało się umierać. Więc aby temu zapobiec, ludzie zaczęli wykształcać w sobie moce magiczne. Nie było to proste, ale nie niemożliwe. Po długim czasie udało się. Każde kolejne pokolenie, stawało się coraz silniejsze. Najbezpieczniej jednak dla każdego z nich, było trzymać się w grupach. Jednak niektórzy nie potrafili znaleźć sobie partnera, ze względu na zbyt niski poziom umiejętności. Do takich osób należy Kuroko Tetsuya. Lecz każdy kiedyś otrzymuje szansę od losu. Pewnego dnia bowiem, niebiesko włosy, na swojej drodze spotyka maga klasy S...
~~~~~~~~~~~~
*Rakuen -raj
~~~~~~~~~~~~

No to tak to wygląda *kiwa głową*. Nie pytać się co Aiko ma z tą "klasą S", bo sama nie wie...;-;
A teraz Aiko bardzo, bardzo, bardzoooo ładnie prosi...*składa ręcę* powiedzcie, która fabuła odpowiada wam bardziej? ;-;

~~Aiko

12 komentarzy:

  1. Ciężko stwierdzić bo obie mi się podobają xDD
    Mój głos jest neutralny niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A-Ale ;-; Podobają się obydwie...? ;-; A Aiko myślała, że żadna się nie spodoba...Co nie zmienia faktu, że i tak nie wie którą wybrać ;-;

      Usuń
    2. *myśli*
      Żeby nie było ja myślę, że dwójka ciekawsza o jakieś 0.001%

      Usuń
    3. Och rozumiem. W takim razie na razie mamy jeden głos na drugą fabułę....^^" *składa ręcę* arigatou

      Usuń
    4. *lekko się kłania*
      Dō itashimashite

      Usuń
  2. Więc no xD Witam... Kill-chan zabrała mi robotę ;-; ja zawsze pierwsza byłam... no ale xD nie moja wina, że do laptopa dostępu nie miałam, a tablet raz działa raz nie.
    Więc tak... hm...Fabuły naprawdę orginalne, ale bardziej mi się podoba druga. Bardzo mnie zastanawia kto jest tym magiem S, chociaż sama się domyślam któż to może być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukradłam ci miejsce xDD Jestem dumna :D Ale i tak przepraszam :3

      Usuń
    2. Shadow, nikt ci roboty nie ukradł XD To nie wyścigi spokojnie ^^"
      Więc.....Mamy już 3 głosy na drugą fabułę....Tak 3. Moja siostra też ce fabułę drugą ^^"

      Usuń
    3. xD ja muszę pomarudzić...
      3 spoko... To już się nie mogę doczekać opowiadanka

      Usuń
  3. Ja 444444 *o* Nio spóźniłam się :c No ale obydwa sa ciekawe <3333
    Ale coś mi sie wydaje że 2 będzie lepsza :D *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ^^ Dziękuję za komentarz ^^ Noto 4 głosy na fabułę drugą...heh ^^"

      Usuń

Szablon wykonała Nessa Daere.