Strony

sobota, 20 czerwca 2015

Mam pomysł *-*

Tak, Aiko ma pomysł *kiwa głową* I nawet bardzo jej się podoba :3 A więc przejdę do rzeczy.
Pomyślałam, że może napiszę kilka fanfików na podstawie baśni i bajek ^^ W takim stylu komediowym *śmiech* Co wy na to? Chcielibyście coś takiego przeczytać? Oczywiście to tylko pomysł ^^"
Wcześniej myślałam też nad tym żeby wpakować paringi w świat Harrego Pottera XD Tak też można by było....Spotkania z Voldemortem i w ogóle XD

Więc? Co o tym myślicie? :3

~~Aiko


13 komentarzy:

  1. Ciekawe... ciekawe ;) napewno będę czytała. Może napisz jedno aby zobaczyć jak to wyjdzie?
    XD jeśli chodzi o Harrego Pottera to moja przyjaciółka kiedyś wzięła kilka postaci z anime i podzieliła je na grupy czy coś takiego... no wiesz... np. Slytherin. Ubaw miałam niezły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli można powiedzieć, że pomysł dobry, tak? *śmiech* Zaraz biorę się za pisanie ^^

      Usuń
    2. Oczywiście, że dobry :) Jestem ciekawa co wymyślisz.
      A mogę się dowiedzieć, skąd taki pomysł?

      Usuń
    3. Sama nie wiem...tak jakoś ^^" Znaczy, ostatnio oglądałam z rodzeństwem kilka takich baśni typu Królewna Śnieżka, Śpiąca Królewna, Żabi Król...I no ^^"

      Usuń
  2. Akceptacja pomysłu zakończona sukcesem xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Aiko oczekuję Harrego Pottera :3 Świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Harrego Pottera pewnie też coś napiszę ^^" Ale kiedy indziej XD

      Usuń
  4. No fajny pomysł :3 Będę czekać!!! :D To ja ce 7 krasnoludków w wersji KnB xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ^^ To się cieszę ^^
      Ach no tak XD 7 krasnoludków....XD Właśnie wczoraj wzięłam się za pisanie pierwszego opowiadania, właśnie o Królewnie Śnieżce *śmiech* czyli krasnoludki będą XD

      Usuń
  5. Ojejjj ******o******* Ja jestem chyba jakimś jasnowidzem ***o***
    O.O WRÓŻBITA MACIEJ ****o**** xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *śmieje się* tak XD wróżbita Maciej XD Mogę prosić o autograf? *^*

      Usuń
  6. O jasne xDD Ach Fejm rośnie xDD ****o****

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Nessa Daere.