Strony

czwartek, 2 lipca 2015

Depresja się pogłębia...

Witam. Aiko...Aiko obejrzała dziś ostatni odcinek Kuroko no Basket....A co za tym idzie....załamała się. I to nawet bardzo....Odcinek obejrzała około godziny 15, po czym zaczęła ryczeć. Płakała, płakała, płakała i płacze nadal. Jej koleżanka uznała, że Aiko jest żałosna (z czym się zgadza, ale nie w kwestii Kuroko no Basket) Więc, Aiko chciała wam powiedzieć, że....że możliwe że przez najbliższe dwa tygodnie, nie będzie dodawała postów....Niestety...Gomene...*ukłon*
Postara się jednak, aby przerwa trwała krócej....Ta...przerwa....Uznajmy, że tak można nazwać stany depresyjne....T-tylko tyle chciała powiedzieć więc...To by było na tyle...

~~Aiko

8 komentarzy:

  1. Aiko spokojnie ;-; wszyscy jesteśmy z tobą. W żalu i żałobie. Kuroko no Basket jako manga oraz anime się skończyło, jednak nadal żyje w naszych sercach. To my będziemy tworzyli kolejne historie naszych kochanych bohaterów. Nie ma się co załamywać. Taka kolej rzeczy. Ja miałam coś takiego, że zaczęłam oglądać 3 sezon, obejrzałam kilka odcinków, przestałam bo nie chciałam aby się kończyło, jednak trzeba się z tym pogodzić.
    Wracaj do nas jak najszybciej. Czekamy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arigatou Shadow...*lekki uśmiech* masz rację, ale raczej doła będę miała dalej...Cóż...Ale bardzo dziękuję, za te słowa.. *uśmiech*

      Usuń
  2. Na początku swej mangowo-animcowej kariery, po skończeniu serii miałam podobnie... Ta deprecha po Kuroshitsuji i Free jesy piękna w każdym calu xD Tak było... Teraz skończyłam własnie 40 serie i tak szczerze to juz po 5 bylo mi wszystko jedno czy to sie konczy czy to to jeszcze sie ciagnie ;_; Nie wazne jak dobra byla... Dlatego tez KNB akurat przyjęłam dobrze, wlasciwie zero emocji... NIE TO JAK PO FREE Z TĄ ICH ZAPŁAKANĄ KOŃCOWKĄ KURDE XDD Obraz mnie był patologią.... Także ten...u mnie knb jest na pewno wyzej niz free, aczkolwiek w czołówce są juz rzeczy innej kategorii, a najśmieszniejszy fakt jest taki ze podczas oglądania chcialam aby sie szybko skonczyly zebym mogla zacząć drugie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh...ja wiem, że KnB to niby tylko anime....Ale dla mnie to nie jest jedno anime z wielu....Dla mnie to anime dzięki któremu byłam zdolna się uśmiechać...*kiwa głową* Jak zaczęłam to oglądać to leżałam w szpitalu, bo zdiagnozowano u mnie nowotwór, no i byłam załamana....A jak zaczęłam to oglądać, wszystko jakby się zmieniło ^^" To chyba dlatego tak bardzo to przeżywam...^^"

      Usuń
  3. Też mam depresję droga moja kochana Aiko :( Ale ja się nie załamuję i modlę się o kolejny sezon(co niestety nie skutkuje). I zgadzam się z Katzuko-san :3 Mam aż 215 depresji razem wziętych(jeżeli tak się da, bo tyle anime mam na sobą). A do tego przeczytałam dzisiaj 'Brudny Świat' i ryczę!! *płaczę w samotności*. Ale musisz być silna! (tak jak ja xD) i nie dać się temu. Dodałam u sb rozdział idź i czytaj może cie się humor poprawi. Czekaj na niespodziankę(która dla cb już nie jest niespodzianką *mówi szyfrem*) bo będzie specjalnie dla....(pomyśl trochę :3) i kilku innych osób. Przejdziemy przez to Aiko-chan!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, no tak...^^ Czekam na niespodziankę...o której już wiem ^^ Arigatou Kill-chan <3

      Usuń
  4. Też mi żal dupę ściska ;z; To nie fajne uczucie, tym bardziej po tym jak najpierw wybuchasz swoją kazirodczą, pedalską spermą widząc TAKIEGO braciszka Akashiego ;////;
    Ale i tak mnie ryk nie wziął, bo płakałam tylko przy Elfen lied.
    A tak w ogóle... Dobry wieczór, jestem nowe.
    nah c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, witam ^^ heh ^^ Czytam Twojego bloga ^^ A przynajmniej tak mi jakoś świta, że go czytam....A jeżeli tak jest to...Gomene, że jak dotąd jeszcze nic nie skomentowałam *ukłon* Aiko jest mega zabiegana. Niemalże cudem komentuje posty Kill-chan i Shadow ;-;
      Dziękuję za komentarz Eio ^^

      Usuń

Szablon wykonała Nessa Daere.