Strony

niedziela, 12 lipca 2015

Uwaga kochani! ^^

 Już 26 lipca, mijają 4 miesiące, odkąd Aiko założyła bloga :3
Miesiącznicy bloga, nie świętowałam...Bo nie bardzo było co ;-;
Ale teraz, te 4 miesiące to już coś ^^
Z tej okazji, Aiko postanowiła zebrać od was zamówienia ^^ Napisze ff, nawet z najbardziej niedorzecznymi
paringami, takimi jak np. Nigou x Kuroko XD
Więc jeżeli macie jakieś specjalne życzenia, to śmiało mówić ^^
Tylko pamiętać, Aiko ma czas tylko do 26 lipca, więc najlepiej składać te zamówienia teraz *kiwa głową*
Tak tak...Bardzo szybko sobie Aiko o tym przypomniała....Ale ostatnio miała dużo na głowie ;-;

~~Aiko





18 komentarzy:

  1. Hue Hue *zaciera rączki*
    xD to ja poproszę Kagakuro. XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak wgl to gratuluję ^^ 4 miesiące to naprawdę dużo, do tego wielki sukces. Cieszę się, że z nami jesteś Aiko. :3

      Usuń
    2. Skąd ja wiedziałam że to akurat Ty Shadow skomentujesz jako pierwsza i zażyczysz sobie KagaKuro? *śmiech* Okej ^^ Zamówienie przyjęte ^^ <3
      I dziękuję Shadow <3 *wzruszona*

      Usuń
    3. xD bo ja bardzo przewidywalna jestem...
      Yay! ^^ Już się nie mogę doczekać.
      I nie ma za co ^^

      Usuń
    4. Powiedzmy że tak *śmiech* Postaram się to napisać najlepiej jak potrafię *^*

      Usuń
  2. Okejjj no to jaaa GOTOWII!!!!!!!
    UWAGA!!!!!
    3....2.....1.... Murasakibara x Kuroko <333 :*** i gratkiii :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temari żyje *^* Aiko kiedyś miała pisać MuraKuro, a teraz nie ma wyboru XD Okej zamówionko przyjęte :3
      Arigatou <3

      Usuń
  3. A ja złożę coś innego niż KnB xDD :P
    Eren x Levi chcę!!!

    A jak nie to może..............AoKaga!! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eren x Levi? Okej okej *kiwa głową* nigdy nie pisałam z nimi ff ;-; Ale postaram się żeby wyszło jak najlepiej :3
      A jeżeli nie wyjdzie to napiszę to AoKaga ^^
      Arigatou <3

      Usuń
  4. AOKISE!!! XDD *NO NORMALNIE KTO BY SIĘ TEGO SPODZIEWAŁ NOOO....*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katzuko też żyje *^* XDD Okej niech będzie AoKise XD Czyli Aiko ma duuuuużo roboty ;-; Ale sama się o to prosiła ;-;
      *pisze w zeszycie wielkimi literami AoKise* żebym pamiętała że mam to napisać BARDZO DOBRZE, a nie jak ostatnio ^^"

      Usuń
  5. Poproszę Nijimura x Haizaki oraz Kikuro lub Aokagę :* ^^
    I gratuluję wytrwałości w pisaniu, oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa duszyczka *^* Witam witaaam *macha łapką, szeroki uśmiech*
      Nijimura x Haizaki? To bardzo duże wyzwanie jak dla Aiko ;-; Ale to jeszcze bardziej motywuje *wypina dumnie pierś do przodu* Ach i KiKuro? <3 Oki doki <3 KiKuro z przyjemnością :3
      Bardzo dziękuję Sky c; <3

      Usuń
    2. Nowa nowa... No nawet zapomniałam się przywitać, więc przepraszam... Ekhm... Witaaam :D
      Mam nadzieję, że się odnajdziesz w tym paringu, bo go uwielbiam <3
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
    3. Heh, nie masz za co *patrzy, lekki uśmiech* nic się nie stało ^^"
      Aiko postara się to napisać *^* A jeżeli nie wyjdzie to...onegai, nie bij ;-;

      Usuń
    4. Ja mam bić? Ja nie bije ^^
      Jak nie wyjdzie to trudno, jest duuuużo fajnych opowiadań, które napisałaś i napiszesz :D

      Usuń

Szablon wykonała Nessa Daere.