Strony

sobota, 26 grudnia 2015

Świąteczne ogłoszenia parafialne..! ^^"

Ohayo..^^ Ano...Aiko chciała tylko powiedzieć, ż-że...cóż..Dziś mija 9 miesięcy o-odkąd założyłam bloga..*lekki uśmiech* Może to nic takiego, ale...Cieszę się, że jakoś przetrwał..^^" Gdyby nie wy, już dawno usunęłaby go..Chyba niektórzy jeszcze pamiętają ten n-numer z mojej strony...;-;
A-Ale to nieważne..! Chciałabym p-podziękować wam za to, że jesteście ze mną..^^ Że czytacie te "cosie" co tu wstawiam i komentujecie je..^^
N-Naprawdę, bardzo dziękuję za waszą wytrwałość i wsparcie..! ^^ <3 Jestem wam za to, b-bardzo, bardzo wdzięczna..! <3 N-Nie wiem co jeszcze powiedzieć...Najchętniej popłakałabym się ze szczęścia...Pamiętam jak zaczynałam pisać..;-; To była k-katastrofa..*wzdryg* Teraz też jest, ale chyba..nie aż tak..^^" CHYBA...

Um sama nie wiem..co ja miałam powiedzieć...*zamyśla sie* Ach, racja! Ekhm, tak więc...
Z-Zbiorę od was zamówienia, z tej oto "okazji"...
Jeżeli..ktoś oczywiście będzie chciał cokolwiek zamówić..

Tak..etto..Paringi jakie sobie tam zażyczycie, a-anime..cóż, anime tez możecie wybrać..^^" W końcu..to wasze zamówienia..^^" T-Tylko..jeżeli nie oglądałam danego anime, może..może mi nie wyjść ff..D-Dlatego..proszę wybierać z głową..;-; ^^"
Um, oczywiście..paringi z Kuroko no Basket..m-mile widziane..<3 ^^" XD
A-Ale nie żebym coś narzucała..*śmiech*
Podsumowując..Po prostu, cieszę się i..dlatego z-zbieram zamówienia...
Zbieram zamówienia..;-; 
Kiedy ja to o-ostatnio...robiłam..?
Ktoś pamięta..? *myśli*
Chyba w lipcu...albo w czerwcu..?
N-Nie pamiętam..
--Aiko...nikogo to nie obchodzi..--
Wiem, wiem..p-przepraszam, za tą..g-gadkę, zupełnie bez sensu...
P-Po prostu..chyba za bardzo się cieszę..*lekki uśmiech*


A tak na marginesie, j-jak wam mijają święta? ^^ Macie jakieś plany na Sylwestra..? ^^


















20 komentarzy:

  1. Założyłaś bloga całą ciąże temu.
    Jak miło, że zbierasz zmówienia, to ja poproszę 2 pairingi z moimi kochanymi kruczkami Izuki x Himuro i Kasamatsu x Nijimura. Chyba, że nie mogę dwóch to wtedy wybierz jeden. Owiwara na ostatnim fanarcie jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D-Dokładnie tak, S-Suga-senpai..^^"
      IzuHimu..? KasaNiji? Oho, sz-szykuje się niezłe wyzwanie..;-; D-Dam..Dam z siebie wszystko..!
      Ach, tak, mnie też się bardzo podoba..^^

      Usuń
  2. Jeżeli oglądałaś Shingeki no Kyojin to chętnie przeczytam Eren x Levi ^^ Hehe... Tia, kocham tego kaprala <3
    Co tam jeszcze... Ewentualnie Free - Rin x Haru... Kocham obu tych przystojniaków, ale już chyba bardziej Rina :3
    No i oczywiście Kuroko no Basket... Hehe.. Nie no, tu jest tak ogromny wybór, że nie wiem, na co się zdecydować XD To może dam ci kilka pomysłów, a ty wybierzesz sobie taki, który ci będzie najbardziej pasował ;) WIęc tak: AoKaga (kto by się tego spodziewał? XD), AoKise, MidoTaka, AoKuro bądź ewentualnie KagaKise (czy jak to się tam pisze.. XD Tia, wiem, że niezbyt popularny paring, ale ja, jak to ja, lubię być niecodziennym wyjątkiem i wybieram same dziwactwaXD)

    Napisz to, co ci najbardziej podpasuje, a ja na pewno z chcęcią przeczytam :D

    Hem, hem, hem.. 9 miesiąc :D :D :D Pewnie Kuroś pomagał, mam rację?:P
    Gratulacje wielkie i waż się nawet myśleć o czymś takim jak usunięcie bloga!!

    Pozdrowionka <3
    A, no i dużo weny na te zacne opowiadania ;) :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O-Oglądałam, oczywiście..^^ A Ereri to bardzo fajny paring..^^ Tak więc..s-sądzę, że jeżeli usiądę i trochę pomyślę, t-to..istnieje 48% szans na to, ż-że coś z tego wyjdzie..^^"
      RinHaru też fajny paring ^^ m-miałam na nich jazdę, zanim p-polubiłam MakoHaru..^^"
      Ach! A KnB..t-tak jak mówiłaś, zrobiłam losowanie i wyszło, że MidoTaka..^^
      Z-Z Twoim zamówieniem..s-spędzę całe ferie przy komputerze...^^"
      Ach.Kuroko..? *burak* a-a..gdybym ja wiedziała..;-; O-On był pomysłodawcą..*myśli* kyu! j-jakkolwiek by to n-nie zabrzmiało..;-; *spanikowana, macha rękoma*
      D-Dziękuję bardzo..! <3

      Usuń
  3. Zamówienia, yay, yay, jak fajnie :DDD
    teraz rozkmina życia bo rei nie może się zdecydować a też cuś chce ;;
    więc, tentego, gdybyś napisała mi KimiYoi to skakałabym ze szczęścia pod sufit i w ogóle XD ale jeśli przypadkiem się nie czujesz w owari to w takim razie robię ładne oczka o NijiHai ;w;
    nie pogardziłabym też yullenem, ale już się zaczynam zapędzać, więc po prostu wybierz sobie ten pairing który ci najbardziej pasuje, ja tak czy siak będę się jarać XD

    gratulejszyn tak w ogóle, dziewięć miesięcy to kawał czasu x'D
    wenyyyy! C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, KimiYoi..po-powiadasz..e-etto..postaram się..! Ale nic nie obiecuję, n-niestety..:c
      Jeżeli o NijiHai..napisałam jeden ff w swoim życiu z nimi..;-;
      Yullen? *przekrzywia głowę* o-odrobinę się pogubiłam..czy to Yuu i Allen z D Gray man? C-czy coś mi się pomyliło..? ;-;
      Dziękuję..! ^^ <3

      Usuń
    2. [blogger lubi zjadać moje komentarze ostatnio, grrr!]
      i tak zacieszam ^o^
      Haizaki księżniczka, to było piękne XDD
      mhm, Kanda i Allen c: ostatnio troszkę z nimi czytałam ale jeszcze mi mało ;w;

      Usuń
  4. Jak każesz to napiszę co chce :3
    Akashi x Kuroko
    Eren x Levi
    Jak chcesz możesz to jakoś połączyć XDD
    Gratulacje!! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, n-naprawdę mogę to połączyć? *-* *zaciera rączki* n-nabrałam wielkiej, wieeeeeeeelkiej ochoty n-na napisanie tego..*-*
      D-Dziękuję..! <3

      Usuń
  5. Ja bym poprosiłam Aokagę i Nijihai <3
    Jakbyś miała za dużo czasu to bardzo bym się ucieszyła, np.: Midotaka i Kikuro
    Ale to jakbyś miała ochotę ;D
    Gratuluję przetrwania tych 9 miesięcy ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, n-no to..całkiem duże wyzwanie..;-; AoKaga i NijiHai..m-mam nadzieję, że..jakoś dam radę..^^"
      D-dziękuję bardzo, Sky..! <3

      Usuń
  6. Wszystkich nas obchodzisz i cieszymy się razem z Tobą!
    Gratuluję i życzę dalszego pisania <3
    Chętnie przeczytałabym Ereri <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D-Dziękuję bardzo, Yoshiko-san..! <3
      Ojej, jak dużo Ereri..;-; C-Czyli przy ty, muszę się postarać najbardziej..^^

      Usuń
  7. W-witam ^.^

    To my się cieszymy! I-i opowiadania wcale nie są kiepskie, tylko cudowne! I nie mówie tak, żeby było Ci miło, bo jam być szczera!

    Bardzo gratuluje i milutkiego pisania <3

    Ps. Ja również chętnie przeczytam Ereri, ale napewno przeczytam wszyyyyyyyyyyściuteńko co napiszesz ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K-Konbanwa..^^
      D-Dziękuję, że tak uważasz, Mine-san..*lekki uśmiech*
      N-Naprawdę, bardzo dziękuję..<3
      Kolejne Ereri..;-; chyba złożę zamówienia Ereri w jedno i napiszę takie..komediowe cuś..XD ;-;

      Usuń
  8. Konbanwa Aiko-chan!
    Kocham twoje opowiadania i gratuluję rocznicy <3 Ja poprosiłabym (o ile się wyrobisz i będzie Ci się chciało oczywiście ^^) o AoKuro. Ostatnio przepadam za tym paringiem <3
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O-ojej, Konnichiwa! Lin-chan a-arigatou..! Cieszy mnie to, że tak mówisz..*lekki uśmiech* jeszcze..robię wiele błędów, dalej j-jestem zwykłą amatorką, ale...n-naprawdę dziękuję, że czytasz bloga..^^ <3
      A AoKuro, oczywiście, napiszę..! Przynajmniej..p-postaram się ;-;
      Jeszcze raz, bardzo Ci dziękuję..! <3

      Usuń
  9. Oddam swoje nieistniejące królestwo i dorzucę tabliczkę czekolady za jakieś nieangciaste (?) AoKise.
    Gratuluje tych miesięcy ;3.
    Pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *śmiech* takie...śmieszne AoKise, tak? ^^" Jeżeli tak, to dam z siebie wszystko, aby t-takie wyszło..^^"
      Czekolady nie trzeba, Aiko za gruba na takie rzeczy..;-;
      Dziękuję..! <3

      Usuń

Szablon wykonała Nessa Daere.