Strony

niedziela, 23 sierpnia 2015

Proszę o..o uwagę..? ;-;

Ano...Niby wróciłam ;-; Owszem ;-; Ale to nie powoduje nagłego przypływu weny...;-; Znaczy...Możliwe że troszeczkę tak...Ale problem tkwi w tym, że nawet jeżeli ta wena się pojawi...to co potem? *chwila ciszy* J-jak zwykle nie mam pomysłu co napisać ;-; Właściwie to jestem w trakcie pisania AkaKuro *dopiero zacznie, ale co tam ;-;* Postaram się jak mogę, aby tekst wyszedł całkiem z-znośnie...Ale okej, nie w tym rzecz >< Aiko przechodź do rzeczy! *sama do siebie*
Ach, c-chodzi o to, że postanowiłam napisać coś pomijając KnB, bo muszę się aktualnie skupić na tym AkaKuro...;-; N-no i...D-Dlatego zrobiłam ankietę ;-; Wybierzecie anime, z którego paring najbardziej by wam odpowiadał, oki..? ;-; Tylko Aiko was tak ładnie prosi ;-; Głosujcie, głosujcie ;-; B-Bo Aiko naprawdę już sama nie wie co by chciała napisać...;-; Onegaaaaaai ;-; *kawaii oczka, błaga na kolanach* Ankieta znajduje się po prawej stronie na blogu..^^" O-n-e-g-a-i *^*

9 komentarzy:

  1. OMNOMNON *-*
    JEŚLI NAPISZESZ RINXSOUSUKE Z FREE TO BĘDĘ TAŃCZYĆ TANIEC SZCZĘŚCIA NA WŁASNYM DACHU... *-* Żyj...Twórz... ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, nie powiem żebym lubiła ten paring, ale jeżeli chcesz t-to spróbuję coś z nimi napisać...;-; ^^"

      Usuń
  2. AkaKuroooo!!!! ^^ marzenia się spełniają!! A co do ankiety.. osobiście wzięłabym wszystkie, ale nie takie łatwe życie *smutek* dlatego wziąłam Makai Ouji.. a pairing to oczywiście Dantalion x William :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. H-hai, AkaKuro..^^ M-mam nadzieję, że wyjdzie całkiem znośnie...;-;
      Makai Ouji <3 Dantalion x William to supi paring... :3 A...A-Aiko jest chyba dziwna, bo bardziej od tego paringu, woli Dantalion x Sytry...^^" Jestem inna...;-;

      Usuń
    2. eh.. ja bym Sytrego do Williama też wzięła xd w ogóle wszyscy na Williama ciekawe jakby to wyglądało..

      Usuń
  3. Kliknęłam Free. Chyba. W każdym razie miałam taki zamiar >3>
    Lubisz Rei x Nagisa? Błagam powiedz, że lubisz ;-; bo ja kocham ;-; co z tego że nie obejrzałam anime, Rei x Nagisa życiem ;-;
    Czekam na AkaKuro, tymczasem idę dalej spamować ci komentarzami do starych fików =w=
    (A JA WIDZIAŁAM POCZĄTEK TEGO AKAKURO I TERAZ SIĘ CZUJĘ WYJĄTKOWA, DOBRZEMI, AKAKURO JEST JEDNAK NAJLEPSZE ;w;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Rei x Nagisa...^^ Bardzo ^^
      Hah ^^" hai Rei wyjątkowa...*śmiech* Spróbuję skończyć to jak najszybciej ^^

      Usuń
  4. Okii!! Troszkem póxno ale jestem =*&*= =^.^= A ja cekam na Snk tak dla odmiany i cee gorące seksy z Eren x Levi ^^ <3 <3 II pisz tam AkaKuro bo chetnie przeczytam dla cb zrobię wszystko xDDD ^^ DDDuzioooo Weny życzemmm twoja Temi ^^ xDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho ;-; "gorące seksy z Eren x Levi"....Temari Ty chcesz mnie pogrążyć...;-; A-ale jeżeli SnK wygra to postaram się jak tylko będę potrafiła ;-; ^^"
      Heh, arigatou za poświęcenie xd *śmiech*

      Usuń

Szablon wykonała Nessa Daere.