Strony

piątek, 21 sierpnia 2015

A-ano...Chyba...w-wróciłam...? ;-;

E-etto...ano...od czego by tu zacząć...*zakłopotana, myśli* No więc...um...Aiko niedawno rozmawiała ze swoją przyjaciółką. Jaki to ma wpływ na działalność bloga..? Otóż taki, że kiedy niezastąpiona przyjaciółka, dowiedziała się że Aiko napisała ten fu post.... *pokazuje na notkę poniżej* To bardzo, ale to bardzo b-bardzo bardzo...się zdenerwowała na głupią "blogerkę"....Zaczęła krzyczeć, że mam tego nie robić...Podawała mi różne argumenty, które wskazywały by na to że blog jednak powinien dalej działać....Żaden z nich nie podziałał. Właściwie...prawie żaden....*wzdycha* "Jeżeli chociażby spróbujesz zawiesić, bądź usunąć ten blog, to możesz liczyć się z tym, że już więcej się do Ciebie nie odezwę!"....Słowo w słowo...Cóż za siła perswazji, nieprawdaż...? ;-; Tak więc przypięta do muru Aiko wraca do was...chyba..raczej...Yupi..! ;-;
Ach i...Aiko chciałaby podziękować Shadow, która tak się upierała przy tym abym nie zawieszała/usuwała bloga...*lekki uśmiech* Dziękuję również Kill-chan, Temari, Sudze Senpai...
G-gomene..! *ukłon* Nie potrafię wyrazić w słowach, jak bardzo się ucieszyłam kiedy...kiedy do mnie napisałyście w tej sprawie...;-; Tak cieplutko na serduszku...;-; Dziękuję też Katzuko, oraz Inabie...Mimo iż nadal uważam, że nie bardzo nadaję się na blogerkę...t-to...B-Bardzo wam dziękuję! *ukłon*

8 komentarzy:

  1. OOOhh jakie to Kyaaa <3 ^^ aż spaliłam buraka xD * rumieni się * Nio bardzo siś cieszę że zostajesz chociaz i tak wiedziałam że zostanieszxD :***************************************
    Już nie moge się doczekać aż cóś wstawisz ^^ * przysyła paczke ryżu * ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To też trzeba oblać!! *przynosi 5 butli sake*
    Wszyscy do Aiko na chate i impra!! xDD
    A tak mniej na luzie: Uff.. muszę podziękować twojej przyjaciółce. Ja też bym tak zrobiła, na serio! Ale dobrze, ze się w porę ogarnęłaś. Kamień spadł mi z serca. Miałam banana na ustach jak to czytałam, ale.. (zawsze obecne) musiałam założyć okulary, bo zobaczyłam coś co mnie zdziwiło.. 'Dziękuję również Kill-chan...' Założyłam te okulary, bo miałam zwidy chyba.. 'Po co ja tu wymieniona??' tak se myśle i myśle.. Przecież ja nic takiego nie zrobiłam przecież? (aby na pewno?? Kill??) - mój rozsądek się pyta..
    Ale dobrze, że wróciłaś :3
    To co z tą imprezą?? xDD Ja chętnie się napić, napije!!! xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OO KILL - CHAN dobrze gada!!! Wbijamy do Aiko!!! ^^ Będzie impra na całego xDD

      Usuń
    2. Temari!! Zawsze po mojej stronie!! Aiko nie masz wyboru!! Szykuj się!! :3

      Usuń
    3. A-a-a-a-ano...;-; A-a czy zdanie Aiko się t-tutaj l-liczy..? *wychyla się zza rogu* I-impreza..? ;-; G-gomne *ukłon* Aiko nie lubi imprez..^^" *cichy śmiech* W-więc...myślę że zwykły uśmiech na twarzy wystarczy...^^" Chyba że się uprzecie, to wtedy możecie urządzić jakąś imprezę..*myśli* ale wtedy Aiko będzie siedzieć na dworze...;-; ^^" Aspołeczne dziecię..;-; *załamka*
      Dlaczego Cię wymieniłam, Kill? Ano...dlatego że jesteś stałą czytelniczką i napisałaś do mnie że najpierw mnie zabijesz a potem zjesz? ;-; Doskonale wiesz za co..;-;
      T-tak więc...*ukłon* J-Jeszcze raz bardzo bardzo bardzo wszystkim dziękuję..! *nie Aiko, twego komentarza nikt nie przeczyta ;-;*

      Usuń
    4. Aiko-tan!!! ^^ Przeczytałam twój komentarz!!! ;-;
      Właśnie tak Aiko masz się zabawić!! No wiesz jak się ze mną bawi to się potem nic nie pamięta xdd Co masz do stracenia? *paczy wielkimi gałami* I nie będziesz siedzieć na dworze broń boże nie!! Uśmiech to za mało!! Masz się śmiać aż ci powietrza zabraknie!! (nie zmuszam :P )
      Na prawdę pisałam, że cię skonsumuje? S-serio? Bo ja nie pamiętam :P Hihi ta moja skleroza xdd

      Usuń
    5. No właśnie tego się b-boję ;-; Jeszcze się gdzieś w nieznanym mi miejscu obudzę i co..? ;-;
      Heh...ale jak się jest wśród "swoich" to chyba nic złego się nie stanie...;-; Najwyżej Kill-chan przejmie władze nad światem...Ale to raczej by na dobre wyszło...co? ^^"
      Tak..! Tak powiedziałaś..! ;-; S-skleroza bynajmniej nie boli ;-; Aiko ma tak samo..;-; ^^"

      Usuń
    6. Nie bój się!! Jak ja będę to nic się niestanie.. mam taką nadzieje :/
      No bo ja wiem... mój przyjaciel mówił, że jak zasiądę na tronie to będzie się równało z Apokalipsą. Ale bądźmy dobrej myśli :)
      Serio? Bo ja nadal nie pamiętam :P

      Usuń

Szablon wykonała Nessa Daere.