Strony

środa, 12 sierpnia 2015

Nie nadaje się na blogerkę ;-;

No więc tak, problematyczna (jak zawsze) Aiko, doszła do wniosku, że to co pisze jest mało ciekawe...Do tego fabuła do każdego tekstu jest niemalże...całkowicie przewidywalna. I jaka w tym frajda? Czytasz i dokładnie przewidujesz co się stanie...Blog istnieje już od 4 miesięcy, niedługo 5...Ale nie jestem pewna, czy da radę wytrzymać do tych 5 miesięcy ;-; Aiko coraz bardziej zaczyna w siebie wątpić, do tego ma dużo problemów w domu...(ale to nieważne) Zakładając bloga, miałam na celu zadowalać czytelników w zakresie moich możliwości, ale i starać się jeszcze bardziej, aż zdobędę wystarczająco dużo doświadczenia. Jednak u Aiko zakres możliwości zanikł...Nie potrafi już nawet pomyśleć o tym, że mogłaby coś napisać i opublikować tutaj ;-; Sama nie wiem już co się w tej mojej główce dzieje ;-; W każdym bądź razie...Na 90% zawieszę lub usunę bloga ;-;

6 komentarzy:

  1. NIE! NIE! NIE! To powinno być nie zgodne z prawem! Idę do sądu!
    No błagam nie ;-; Co ty robisz najlepszego dziewczyno? Tyle osob czyta twoje opowiadania, które są naprawdę super! Myślisz, że gdybym nie sądziła że dobrze piszesz i że naprawdę jesteś fajną i ciekawą osobą to bym zgodziła się na pisanie z tobą wspólnego opowiadania? Odpowiedź jest prosta i wszystkim znana.
    Aiko słuchaj, nie doceniasz siebie, to normalne, ja też tak mam i dobrze o tym wiesz. ;-; więc proszę nie rób mi tego. Bez ciebie będzie nudno i będzie mi brakowało twoich pomysłów. Więc prosze usiądź na spokojnie, przemyśl to kilka tysięcy razy i podejmij słuszną decyzje. Jeśli chcesz zawsze chętnie pomogę, czy coś w tym stylu. Jestem do twojej dyspozycji (jakkolwiek to brzmi).
    Jeżeli zawiesisz lub usuniesz tego bloga to będziesz później żałować, naprawdę.
    Dobra... mam dla ciebie dwie propozycje! Jeśli chcesz wiedzieć jakie to napisz do mnie na hangouts...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zadowalaj czytelników piszac to co oni od ciebie wymagają. Pisz od siebie ze swojego punktu i pacz kto go poprze. Jeśli uważasz że twoje opowiadania są przewidywalne i nie jesteś z nich zadowolona, to skup sie na wymyśleniu dobrej fabuły, zamiast myśleć o treści. Wstawiaj notki rzadziej, ale dopracuj je jak możesz. Lubie czytać twoje twory więc nie odchodź z roboty xD
    Nie mowa tu o doświadczeniu, a o rozwijaniu sie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobijasz mnie.. czy chcesz, żebym umarła? Choroba + choroba Aiko = Śmierć (ty już wiesz co to za choroba)
    I tak jak wyżej pisze.. wszystkie dobre teksty mi zabrali.. *załamka*
    Masz już kilku stałych czytelników... to już jakieś osiągnięcie nie? Wymyśl coś oryginalnego... może jakiej autorskie opowiadanie?
    Po za tym... paczaj ilu ludzi na ciebie patrzy (ponad 4,000 o.O) i ich przybywa!!
    Tyle razy ci pisałam że jesteś super, mega itp. podnosiłam cie na duchu z milion razy że aż mi sie grafik zapełnił... :P
    I jak pisze Katzuko... pisz rzadziej, ale czytaj po 100 razy, poprawiaj błędy i nie powstrzymuj się by poprosić kogoś o pomoc jak nie dajesz rady :) (ja tak zrobiłam)
    A teraz idę zebrać energię, którą tu oddałam :3 ;-;


    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, nie rób tego ;-; Jeszcze nie zdążyłam wszystkiego przeczytać!
    Daj sobie chwilę, wena na coś wspaniałego przyjdzie, mówię Ci~! To co robisz ma przynosić ci radość i satysfakcję, jeśli tak teraz nie jest... poczekaj, zrób sobie przerwę nie myśląc już o tym. Możesz wrócić i za tydzień, dwa - z niczym, ale z nową energią~! Na pewno coś naskrobiesz ^^ Trzymam za Ciebie kciuki i nie poddawaj się! Nie zostawiaj oddanych czytelników :3
    Pozdrawiam, Inaba~

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie skomentuję tego.
    Brak weny i od razu usunięcie bloga?
    Ok, zawieszenie, ale usunięcie?
    Dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie dziwne drogi/a Hanamiya. Aiko już taka jest. Brak pewności siebie jest tym spowodowane. Nic się na to nie poradzi niestety. Aha i chciałabym powiedzieć, ze właśnie to skomentowłeś/aś xDD
      Pozdrawiam.

      Usuń

Szablon wykonała Nessa Daere.