Strony

niedziela, 26 kwietnia 2015

Ohayo!

Jestem początkującą blogerką, bardzo lubię pisać opowiadania yaoi, można to nawet uznać za pasję ^^"
Każdy przyjmuje to inaczej ;) Cóż, nie mogę powiedzieć, że pisanie wychodzi mi wprost niesamowicie, ale na pewno nie jest też najgorzej ^^"
Bloga założyłam ponieważ chcę poznać opinię innych na temat moich "dzieł". Jestem pewna, że dzięki wam bardzo się poprawię. Nie ważne czy będą to pochwały czy też hejty. Przyjmę każdą opnie. Zarówno złą jak i dobrą :) Mam jednak nadzieję że tych złych z czasem będzie coraz mniej ^^"
Hm...chyba zbyt sztywno zaczęłam ;-; a-ale mam nadzieje że was tym nie zraziłam czy coś ^^" Uwierzcie mi śmieszna też być potrafię xd
Dobra, mniej o mnie, więcej na temat bloga. Jeżeli chodzi o jego tematykę to oczywiście głównie yaoi, paringi z Kuroko no Basket. Bardzo popularna seria nieprawdaż? *śmiech*
Oj tak, przyznam jestem tego wielką fanką! *znowu gada o sobie ;-;*
Mniejsza, koniec gadania *kręci głową* Mam nadzieję że coś wam się tych tworów spodoba ^^"
Do zobaczenia przy pierwszym opowiadanku :3

~~Aiko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Nessa Daere.