Strony

środa, 20 kwietnia 2016

Przykro mi, ale...

Witam wszystkich, którzy jeszcze tu pozostali..! Dziękuję za waszą wytrwałość i...p-przepraszam, że przez tak długi czas nic nie dodawałam...Zdążyliście sobie ode mnie odpocząć i myślę, że...że większości tak jak i mnie to wyszło na dobre...^^" Od zawieszenia bloga, minęło już dość sporo, a może nie..? N-nie wiem...W każdym razie, dla mnie ten miesiąc (może więcej...?  oki, dwa, od tekstu walentynkowego...;-;) był jak okrutne obdzieranie mnie ze skóry nożyczkami Akashiego...*wzdrygu* Ale...c-czasami też, miałam wrażenie, że to nieważne. Cieszyłam się, że "mam trochę wolnego"...Mimo wszystko tej mojej upragnionej laby nie było wcale...Nauka, sprawdziany, kartkówki i codzienny stres związany zarówno z przybytkiem zwanym "szkołą" jak i z sytuacją życiową Aiko, kompletnie ją przytłaczał...H-Hah...i robią to nadal...XD I tego jest coraz coraz więcej..:c  To się nazywa ironia losu ;-;
Podsumowując, ze względu na to, że...tak naprawdę nie mam do niczego siły...przykro mi z tego powodu, ale...blog zostanie usunięty :c

*cisza mech mech*

Aiko to chyba naprawdę nie umie budować napięcia...*wzdycha* Idiotkaaaa..!!!! >/////<  *pac głową o stół* W-Wybaczcie mi...*ukłon* Tak naprawdę, to...musicie się jeszcze ze mną troszeczkę pomęczyć..*lekki uśmiech* Kiedy wena napływa do głowy, a ty próbujesz wmówić jej, że już nie piszesz...to nie wykonalne tak szczerze ;-; To tak jakbyście chcieli wmówić mamie, że dostaliście 6 z przedmiotu, z którego nie jesteście dobrzy...;-; A-albo jak shipowanie Kagamiego z hamburgerem...n-no proszę..;-;
Tak więc...przepraszam raz jeszcze, ale nawet jako stara babulka, b-będę siedzieć przed laptopem i pisać, b-bo tylko to mnie przy życiu jeszcze trzyma...;-;
N-Nie będę może dodawać postów zbyt często, p-ponieważ mam słomiany zapał. ale...Mam nadzieję, że wytrwam tak długo jak to możliwe...^^ No i...życzę wam tego samego..! ^^ Dacie radę..? ^^"

8 komentarzy:

  1. Boże, Aiko, już naprawdę się bałam, że usuniesz bloga :c To by było straszne, zwłaszcza że dopiero skończyłam egzaminy a tu takie coś... :( Ale cieszę się, że jednak będziesz dalej pisać! :* Trzymam za ciebie mocno kciuki, by wena cię nie opuszczała! <3

    Boziu... Aż nożyczkami Akasha? O.O Brrrr... Aż mnie ciarki przeszły ;P
    Oby było tylko lepiej, kochana! :*

    Aiko, ale jest przynajmniej lepiej niż było? *martwi się* Oby tak... Nie martw się, do końca szkoły tylko nieco ponad 2 miesiące, szybko zleci ;) A co do tych osobistych problemów... Myślę, że powinnaś z kimś o tym pogadać. Ulżyło by ci i w ogóle...
    Ale to tylko moja drobniuteńka rada ;)

    To ja się z chęcią pomęczę! :D :D

    U mnie by było trudno wmówić mamie, że dostałam 6 z chemii ;_; Nienawidzę tego przedmiotu -_- Ale nie o tym mamy mówić!

    Też bym chciała móc tak długo pisać i mam nadzieję, że wena utrzyma się przy tobie jak najdłużej! :*

    Ostatnio nie miałam za dużo czasu na pisanie przez te egzaminy, ale teraz to nadrobię ;) I mam nadzieję, że też znajdziesz więcej czasu na pisanie, a twoje problemy będą zanikać ;)

    Postaram się ;) Obiecuję, że będę dawać z siebie wszystko! :D :D *Ach, ten zapał XD*

    Ważne, że posty BĘDĄ się pojawiać i że nie usuwasz bloga! :D

    Także ten... *cóż za polszczyzna! XD* Jeszcze raz weny, mniej problemów, zdrówka (tak profilaktycznie ;)) i czasu oraz chęci na pisanie! :*

    Jak to mówią słowa pewnej znanej piosenki... YOU (WE) CAN DO IT!!! :D :D

    Trzymam za ciebie kciuki!! :* <3


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh..przepraszam, Akina-san..^^"
      Dziękuję <3
      Tak...dokładnie jak nożyczkami Akashiego..;-;
      N-nie ma się o co martwić...Akina-san..*lekki uśmiech* Jest w porządku :)
      Oho..! ^^ Oki, t-tylko..żebyś się nie zamęczyła tutaj..;-;
      Akina-san sobie poradzi..^^ No i blog n-na pewno będzie prowadzony bardzo długo..! <3
      Dziękuję jeszcze raz, zarówno za miłe słowa, jak i za to, że zostałaś tu i czekałaś..! <3

      Usuń
  2. Aikoooooooooooooooooo!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Tęsknilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!! :* :* :* :*
    chcesz, żebym dostała zawała, czy co??? O.o Nie strasz mnie tak więcej xD

    A skoro już tak szczerze rozmawiamy (???) to też miałam ostatnio takie myśl :/ Ale jakoś się ogarnęłam! (Dobra, przyjaciółka mnie ogarnęła)

    Mam nadzieję, ze wszystko będzie coraz lepiej, a ja Ci tylko powiem, że z chęcią się pomęcze!!!!!! :D :D :D

    O, przepraszam, ale co do shipowania Kagamiego z hamburgerem, to ja to robię! XD

    To ja już tylko powiem,że na posty będę czekać, a teraz życzę Pani duuuuuuuuzo weny! :D :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *uśmiech* Przepraszam, Mine-san...;-; (;><;) P-przysięgam nigdy więcej..;-; (postaram się..;-;)
      C-cieszę się, że te myśli sobie już od Ciebie poszły..>< I-i oby nie wracały..! A kyyyyysz od Mine-san..!! ><
      Dziękuję <3
      Kagami x Hamburger..? A moze to jedzonko robi za seme..? XD
      Jeszcze raz dziękuję..! <3

      Usuń
  3. *znowu przylazła ostatnia*
    Yay, yay, yay, Aiko wraca <333333333

    Tak poza tym… KURDE, PRAWIE ZAWAŁU DOSTAŁAM ;_; proszę tak nie straszyć czytelników ;_;

    Ale cieszę się, że postanowiłaś wrócić <3 nawet, jeśli posty będą rzadko, to jednak będą *^* *zaciesza*

    Niedługo wakacje, dasz radę! <3 i niech wena będzie z tobą <3

    Nożyczki Akasza, jejku, brr ;_; ale Kagamiego i hamburgera to definitywnie szipuję xD

    Powodzenia w pisaniu i ogólnie w życiu, weny, więcej czasu (bo czas to kapryśna szmata, jakby go było więcej to może przynajmniej z nauką nie byłoby takich problemów, sama ostatnio wymiękam), w radzeniu sobie z problemami, no i w ogóle! <3

    W zasadzie to przeczytałam komentarze i chyba już zostało powiedziane wszystko, co ważne, tak że niecnie podpinam się pod te życzonka wyżej i zmykam się uczyć, a tobie jeszcze raz życzę weny i powodzenia <3 Czekam cierpliwie, aż napiszesz jakieś cudeńko :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Cię Aiko aż za dobrze, więc życzę, żeby wszystko się jakoś poukładało <3

    OdpowiedzUsuń
  5. AIKO-SAN! Błagam nie strasz!
    Trafiłam na bloga niedawno, ale kocham twoje teksty i było mi naprawdę przykro, kiedy zobaczyłam post z groźbą o zawieszeniu go...;-;
    *ręce do góry, albo zawieszam bloga!* <-----o widzisz? Tak mną to wstrząsnęło (xD)

    I teraz, kiedy założyłam wreszcie konto i nie stalkuję już z anona, jak jakiś pedo, czytam, że usuwasz ;-;
    Serce mi stanęło.-.
    Ale cieszy mnie, że u Ciebie wszystko już ok, to się liczy bardziej niż dodawanie postów c;
    *chociaż z tego, co napisałam wyżej wygląda, jakbym była nastawiona tak :mam wszystko w d...byle były fiki! ;-;*
    Gome. Nie potrafię wyrażać się dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  6. AIKO-SAN! Błagam nie strasz!
    Trafiłam na bloga niedawno, ale kocham twoje teksty i było mi naprawdę przykro, kiedy zobaczyłam post z groźbą o zawieszeniu go...;-;
    *ręce do góry, albo zawieszam bloga!* <-----o widzisz? Tak mną to wstrząsnęło (xD)

    I teraz, kiedy założyłam wreszcie konto i nie stalkuję już z anona, jak jakiś pedo, czytam, że usuwasz ;-;
    Serce mi stanęło.-.
    Ale cieszy mnie, że u Ciebie wszystko już ok, to się liczy bardziej niż dodawanie postów c;
    *chociaż z tego, co napisałam wyżej wygląda, jakbym była nastawiona tak :mam wszystko w d...byle były fiki! ;-;*
    Gome. Nie potrafię wyrażać się dobrze...

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Nessa Daere.