Strony

środa, 2 marca 2016

Nie, wcale nie trzeba tego czytać..;-;

Um...H-Hejka..? Tak, ja żyję. N-nie żeby to było coś ważnego...;-; Mniejsza...Dawno nic nie dodawała, właściwie od...13 lutego? Tak, ostatnio dodałam tekst walentynkowy...
Czytałam go kilkakrotnie, podobnie inne teksty, które umieściłam w tym, jak i zeszłym roku...I jeszcze wcześniej...było coś wcześniej..? *zamyśla się*
Ach, p-po prostu tak jakoś...dążę do tego, że...Wła-właściwie to chyba zawieszam bloga, t-tak na jakiś czas...*patrzy w bok* Tydzień..? Dwa..? N-Nie wiem, nie jestem w stanie tego stwierdzić...Powód? Sama nie do końca wiem, z którego to powodu...Brak weny? (akurat)
Wstyd i niepewność co do pisania..? (bingo, prawdopodobnie)
Krótko rzecz ujmując i powtarzając to co kilka linijek wcześniej, b-blog zostaje zawieszony do odwołania..! *ukłon* Chyba, że odwołania n-nie będzie...
Bardzo was przepraszam..:c


17 komentarzy:

  1. O jery Aiko...co ja ci mogę powiedzieć...jeśli zdecydujesz się zawiesić to ja oczywiście będę grzecznie czekać, aż znowu zaczniesz pisać, bo mi osobiście Twoje teksty bardzo się podobają :3
    Mam jednak nadzieję, że do tego nie dojdzie, bo z doświadczenia wiem jak trudno jest potem wrócić.
    Nie mniej jednak ja się stąd nie ruszam, życzę Ci weny i wyczekuję powrotu ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *lekki uśmiech* Dziękuję bardzo, Black-san..:) M-może uda mi się coś naskrobać, kiedyś tam...
      Ach i co do Twojego bloga, obiecuję, że n-nadrobię z czytaniem..! <3

      Usuń
  2. W-witam... Można skomentować?
    Po pierwsze, cieszę się, że żyjesz i tak to jest ważne.
    Po drugie, czasami jest potrzebny odpoczynek :) Aby nabrać weny i no... Sama nie wiem, ale czasem tak trzeba... Też tak mam.
    N-no to na tyle? ;-;
    Pozdrawiam i żyj sobie tam cieplusio i milusio!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. F-fajnie że kogoś to cieszy..;-;
      M-mhm..może nie tyle co odpoczynek, a jakieś stany depresyjne..;-;
      Dziękuję, Mine-san..*lekki uśmiech* <3

      Usuń
  3. Mam nadzieję, że wkrótce znów zaczniesz pisać! 😭
    Aiko-san, więcej wiary w siebie! Nie musisz być niepewna w pisaniu i nie wstydź się tego, o ci to wychodzi ;) weź porównanaj moje teksty, są tak głupie, że głowa mała XDDD

    Nie musisz przepraszać, każdy czasem potrzebuję przerwy 😉 Mam jednakk cicha nadzieję, że do pisania wrócisz... *uśmiech*
    Trzymam kciuki za ciebie!! ;*

    A będziesz czytać inne teksty? Tak z ciekawości pytam ;)

    Pozdrawiam gorąco i ściskam! ❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. C-Coś tam się kiedyś napisze, może...*kiw kiw*
      T-Twoje teksty akurat, Akina-san, są bardzo fajne..;-; ^^"
      I...hai, będę czytać..^^ K-Kiedy się troszkę ogarnę..O-Obiecałam, prawda? ^^
      Dziękuję..:) <3

      Usuń
  4. Mówię z bólem, że będę czekała na twój wielki powrót! Przerwa zawsze pomaga kto wie może przez ten czas wpadniesz na jakiś genialny pomysł? XD
    Wcale nie musisz przepraszać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M-może tak, może nie...;-;
      Dziękuję, Kill-chan..! <3
      Ach i...obiecuję, że nadrobie rozdziały..!

      Usuń
  5. Czekać będą wszyscy co tu zaglądają ♡
    Przerwy są dobre, nie martw się, każdy ich potrzebuje xd
    Mam nadzieję, że powrót będzie przyjemny~
    Pozdrawiam Aiko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Inaba-san..! :) <3
      M-możliwe..
      Ach tu też obiecuję, że przeczytam notki..! ^^

      Usuń
  6. Nie masz się czego wstydzić, bo każdy jakoś zaczyna i musi wreszcie wyewoluować (ciężkie słowo ;-;), więc to dobrze, że robisz przerwę, ale nie ma się czego bać c: Jeśli naprawdę chcesz coś zmienić, to powinnaś się kogoś poradzić. Jeśli chcesz - mogę poczytać jakieś twoje przyszłe możliwe prace i dopomóc cokolwiek. Fajnie by bylo, gdybyś tak miała z kilku źródeł. Jak coś, to łap e-maila: overtherainbow@opoczta.pl
    Weny i nie poddawaj się ~! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O-o jej dziękuję, Yshiko-san..! J-jeśli pozwalasz to gdyby coś się "stworzyło/napisało" t-to poradzę się Cuebie..<3 bardzo dziękuję..! <3

      Usuń
  7. Ajj, dopiero teraz tu zajrzałam, ale całkowicie zgadzam się z wszystkimi którzy komentowali wcześniej. Nie przepraszaj, tylko sobie odpocznij, nabierz weny, bo przerwa się czasem przydaje. Mam nadzieję, że za jakiś czas tu wrócisz ze swoimi genialnymi tekstami! czekam cierpliwie <3
    Pozdrawiam, trzymaj się ciepło C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Rei-san..^^ <3
      Też mam taką nadzieję..;-; Chyba..
      <3

      Usuń
  8. Akurat "wracam" a tu takie niespodzianki ;-; płakam
    no ale... jakby to powiedzieć, w pełni cię rozumiem. Przecież sama bloga "zawiesiłam" mniej więcej z podobnych powodów, mniej więcej nie. Ale tutaj nie o mnie. Obiecuję, że nadrobię opowiadania, które wyszły spod twojej ręki w czasie mej nieobecności.
    A ty przemyśl wszystko na spokojnie. Na pewno podejmiesz odpowiednią decyzję.
    Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, Shadow wróciła..^^ *uśmiech*
      Cóż..f-fajnie, że rozumiesz..
      Myślę, myślę cały czas..;-;
      Dziękuję <3

      Usuń
  9. Nawet sobie ze mnie nie żartuj ;__;
    Dopiero natknęłam się na tego bloga, zaczęłam się jarać spisem treści i szablonem, a Ty mi tu z czymś takim? Oj, nieładnie.
    No trudno, będę czekać! :D
    /jakaś tam laska od aokise, akakuro i kagakuro - nic nowego xdd

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Nessa Daere.