Strony

wtorek, 26 kwietnia 2016

H-happy Birthday..?

Możliwe, że...nie każdy to wie, ale...dziś tak jakby ten blog, o-obchodzi swoje "pierwsze urodziny"...^^" Cieszy mnie to ^^ Przede wszystkim dlatego, że poprzypominało mi się, j-jak wyglądało jego zakładanie...*śmiech* Dość dziwnie, ponieważ z początku, powiedziałam sobie, że tak naprawdę nieważne, czy ktoś będzie tu zaglądał, czy też nie...Że piszę tylko i wyłącznie dla siebie, ale po czasie...k-kiedy wstawiłam pierwszy post, uświadomiłam sobie, że tak po prawdzie boję się go prowadzić...Dlaczego..? Nie do końca w-wiedziałam i właściwie dalej nie wiem..:c Zwyczajnie się bałam i-i...boję nadal, ale lubię pisać...Bardzo, mimo że często nie mam na to ochoty, dalej to lubię <3 I nie przestanę, n-nawet jeśli usunę kiedyś ten blog *znak krzyża*
Heh...go zawiesiła, zastanawiałam się, co mogłabym napisać właśnie na dzisiejszą okazję...Ale wyszło tak, ż-że nie napisałam nic...:c
Nie mam pojęcia, co mogłabym zrobić aby "uczcić" ten dzień..;-; Zamówień z-zebrać nie mogę, bo jestem już w tyle bardzo z zaległymi...(n-nie, nie zapomniałam..^^")
C-co robiiić..? (;>_<;) *klap na podłogę*

4 komentarze:

  1. Nic nie robić! Cieszać się! :p
    No, może ją nie jestem tu od sameeeego początku, aczkolwiek wszystko przeczytałam i do dzisiaj śmieję się z "Cinderelli" :P
    Myślę, że to, że się bałaś i nadal to robisz jest całkiem normalne :D
    Cóż... W zasadzie nie wiem co mogłabym jeszcze napisać, więc... HAPPY B-DAY!!!!! :D :D <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku... Zgadzam się z poprzedniczką. Nic nie robić! Cieszyć się! Dziewczyno prowadzisz bloga od roku! Ja nawet nie jestem w stanie własnegi założyć ;-; Podziwiam każdą osobę, króra znajduje chęci i czas na pisanie czegokolwiek na tego typu blogach więc... Ciebie też podziwiam *ukłon* Ja także nie jestem ty od początku, ale wszystko przeczytałam! Przysięgam! No nic... Nie będę Cię katować moimi kulawymi i upośledzonymi przemyślaniami.
    TANJOUBI OMEDETOU <3 ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ładna rocznica! :D
    Wprawdzie nie byłam tu od początku i możliwe, że coś przegapiłam, jak to zwykle ja, ale cieszę się, że znalazłam tego bloga ^^
    Ważne, że lubisz pisać ;) I że ten strach przezwyciężasz :D A z tego, co widzę, to masz tu samych miłych czytelników, którzy dodają ci wsparcia ;) No i masz jeszcze Tetsu ;3
    Życzę powodzenia w dalszym ,,blogowaniu" :D :* <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No zabiję się, znowu ostatnia x'D
    Spóźnione "sto lat" i gratki, że już od roczku wrzucasz tu teksty ^J^ szanuję, bo ja na przykład mam słomiany zapał i dodaję rzeczy co pół roku ostatnio xD
    Strach jest normalny, jak to już przede mną mówiono c;
    w zasadzie to nie wiem, co mogłabym jeszcze dopisać, więc tylko życzę wiele weny, no i w ogóle jeszcze raz - (spóźnione) wszystkiego najlepszego! <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Nessa Daere.