Strony

wtorek, 5 stycznia 2016

Trochę nie zgodne z tematem bloga, ale...


Ano..za zgodą Mine-san wstawiłam ten screen..^^" XD Przepraszam, Mine-san..;-;
Musiałam..XD T-Ten moment..Po prostu pierwszy raz w życiu, śmiałam się do łez...;-;
Kurocajs i jego żona Aiko, która milczy jak grób...XD
Ona ma coś po tym swoim mężu, heh..^^" <3 <3 <3 <3 <3 <3
A więc, Mine-san n-naprawdę proszę więcej takich t-tekstów..! ^^
A...w-wszystkich którzy to przeczytali...z-zapraszam na herbatkę...^^ Dom mały, a-ale chyba będzie oki..;-; ^^"
Ach n-no i w imieniu Mine-san, zapraszam na j-jej bloga..! ^^
Blog Mine-san czeka! ^^ T-To..to tyle..^^" Przepraszam, m-musiałam dodać ten screen..;-;

5 komentarzy:

  1. Hahahah... Aiko szaleje :D

    Obiecuję iż będzie dużo tekstów, bylebyś się śmiała, bo ja kiedy tutaj weszłam to od razu zaczęłam się śmiać :D :D

    Naprawdę bardzo się cieszę iż ci się TAK spodobało ^^

    Skoro już jedziemy z reklamowanie mojego bloga, to ja również na niego zapraszam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N-No ja..ja musiałam..;-; Nawet nie wiem kiedy..;-; Klik i screen ląduje na pulpicie..;-; ^^"
      O-Oki ^^ T-Trzymam za słowo..^^

      Usuń
  2. Chujostralia x3 królestwo Aomine xdddd Gratuluję wyobraźni, bo mój mózg by nie wymyślił takiej świetnej nazwy x"D Masz rację Aiko, to trzeba było wrzucić i podzielić się tym ze światem~
    Zajrzę chętnie ^^
    (Wiem, że rzadko komentuję tutaj, ale czytam i postaram się cześciej wyrażać zdanie. Motywajca jest ważna, nie~?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, prawda? ^^
      Mine-san n-na pewno się ucieszy..^^
      Dziękuję, Yuu-san..^^ Racja, motywacja j-jest ważna..^^
      Aiko nie lepsza..;-; c-czyta u was na blogu, a o komentarzu to się z-zapomina..;-; *uderza głową w stół* A-Aiko też się zrehabilituję, obiecuję..! ;-; ^^

      Usuń
    2. Racja, motywacja najważniejsza!

      Owszem, Mine sie ucieszy! :D :*

      Usuń

Szablon wykonała Nessa Daere.