Strony

wtorek, 17 listopada 2015

Przepraszam..! ;-;

Etto...*ukłon* B-Bardzo bardzo bardzo przepraszam..! A-Ale N-Nie jestem pewna czy dam radę napisać Czerwonego Kapturka w tym miesiącu...;-; P-Pani polonistka k-kazała wziąć Aiko udział w konkursie literackim..I cóż robić..? J-Jak trzeba to trzeba...D-Dlatego aktualnie piszę "opowiadanie" na ten konkurs...;-; M-Możliwe że wstawię je na bloga, jeżeli..j-jeżeli otrzmam na to pozwolenie...
M-Mam nadzieję, że się n-nie zawiedliście..c-czy coś...:c
Ach i...B-Blog ma nowy szablon..^^ Na okres przedświąteczny i świąteczny..też..^^" *śmiech* M-Miał być od grudnia..a-ale no nie mogłam się powstrzymać...;-; Wykonała go szabloniarka z Łowców Snów...Popsuty Kran..^^ M-Mnie się wykonanie p-podoba..C-Choć chciałam do tego inne arty...A-Ale mimo to...M-Mnie się naprawdę podoba..^^ A...co wy o nim sądzicie..? *lekki uśmiech*

6 komentarzy:

  1. Ohayo! Nie martw się... Każdy potrzebuje czasu. Tym bardziej, że masz konkurs. Mnie też chcieli wysłać, ale sie nie dałam;-) Wole pisać testy xD
    Ale życzę ci powodzenia.
    Szablon śliczny.
    Na tamto cudenko mogę czekać nawet rok ;-) (ale wolalabym jednak przeczytać trochę szybciej ;-) )
    Tak więc pozdrawiam i powodzenia w konkursie życzę :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. D-Dziękuję za zrozumienie..;-; B-Bardzo bardzo...;-;
      P-Postaram się skończyć to jak najszybciej i-i zabrać się za obiecany tekst..*lekki uśmiech*
      Ach, j-jeżeli chodzi o notkę na Twoim blogu t-to przeczytam j-jak tylko uporam się ze sprawami z-związanymi ze szkołą..o-oki..?
      D-dziękuję za komentarza...<3

      Usuń
  2. Oczywiście, ale nie masz za co dziękować, bo nie masz za co przepraszać:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać... *mój pomysł bijcie pokłony!* hihi no ale czekam aż mi wyślesz mi to twoje cudeńko XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Sakurai, Sakurai! :'D *ucieka*
    Życzę ci powodzenia w konkursie! (bo ja zaliczyłam mega faila, wygraj to też dla mnie xDD) I czekam na Kapturka, bo wbrew pozorom czasem potrafię być cierpliwa~ fajnie by też było, gdybyś wstawiło to opowiadanie z konkursu na bloga ;Q;
    Jaki ładny szablooooon *O* Kuroko taki uroczy i jeszcze małe aokisiaki <3 coś czuję że będę się nad nimi rozpływać za każdym razem jak tu wejdę x'D
    Awwwuuu <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie musisz przepraszać ;) Ja wiem, że Kapturek wyjdzie genialnie, więc opłaci się na niegoczekać :D A poza tym konkurs ważniejszy. Sama ostatnio brałam w jednym udział, więc cię rozumiem.. POWODZENIA! :D

    Co do szablonu... GENIALNY :D Kuroko z prezentem.. Oraz Aoś i Kise z boku *_* <3 Tacy słodcy... <3 <3 <3 Boziu, nie mogę się na nich napatrzeć... ^^

    Jeszcze raz powodzenia i dużo weny, nie tylko na konkurs ;) :**

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Nessa Daere.