Strony

niedziela, 15 listopada 2015

B-Bo Aiko zawsze musi się pytać...;-;

Pewnie każdy z was słyszał kiedyś o Czerwonym Kapturku, nieprawdaż? Mała, słodka niewinna dziewczynka podróżująca w stronę domku swojej ukochanej babci, który znajdował się w środku lasu. Na swej drodze spotyka złego wilka, który udaje aniołka, a tak naprawdę planuje pożreć i dziewczynkę i jej babunię. Tak się dzieje, jednak wszystko kończy się dobrze, dzięki myśliwemu, ponieważ ten w porę reaguje. Jednakże...Aiko wymyśliła zupełnie inną wersję tej historii. Są tu jacyś chętni do wysłuchania jej? Dobroduszni proszeni są o znalezienie sobie wygodnego miejsca i natężenia słuchu...

Pam....
Pam....
Pam....
BĘC, BĘC, BĘC!



Historia o Czerwonym Kapturku dojedzie do skutku, je-jeżeli j-jacyś dobroduszni zasiądą wygodnie przed laptopem/komputerem bądź c-chwycą w łapki tablet/telefon i w-wyrażą jasną chęć przeczytania czegoś takiego..;-; Aiko ma już początek..A-Ale..tak sobie teraz pomyślała, że może to jednak n-nie przejdzie..;-; Co myślicie? C-Czy Czerwony Kapturek w wersji Kuroko no Basket, ma jakąś p-przyszłość..? ;-;


13 komentarzy:

  1. Dawaj pisz!! Zaciekawiłaś to teraz doprowadź to do końca! :D :D :D :D Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzooooooooooooooo chcę to przeczytać :D :D ^^ Obiecuję, że jak to się tylko pojawi, to przeczytam i skomentuję ^^

    Na pewno wyjdzie świetnie (zresztą jak wszystko :*), więc nie masz się czego obawiać :D Myślę, że to genialny pomysł ^^
    WENY, kochana! :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O-Oki *salutuje* M-Mam nadzieję, że jakoś to wyjdzie..;-;
      D-Dziękuję za komentarz..<3 A wena się przyda..;-; <3

      Usuń
  2. Pisaj, pisaj, nawet się nie pytaj o takie rzeczy *^* Rei jest w cholerę ciekawa jak to zrobisz <3
    Hmmm, teraz się zastanawiam, co też sobie wymyśliłaś XD awwwu Czerwony Kapturek~!

    bjfsbhjgbfjh ;A; zdradź mi kto będzie Kapturkiem a kto wilkiem, błagam!!! .w.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E-Etto..C_czerwonym Kapturkiem będzie oczywiście Akashi..a wilkiem A-Aomine..^^"
      A-Aiko już tak ma..;-; ż-że musi się pytać...;-;

      Usuń
    2. Ha! Tak czułam, że Aoś będzie wilkiem! :D :3 <3<3<3<3 Chociaż myślałam, że Kuroko wcieli się w rolę Kapturka :C no nic... I tak czekam na to z niecierpliwością <3

      Usuń
    3. K-Kuroko też będzie..*kiwa głową, chichocze* U-Uznajmy że to będzie taka parodia...nie da się tego inaczej określić..;-;

      Usuń
    4. CZYLI JEDNAK AKASZ, WIEDZIAŁAM XDDD
      miałam gdzieś w serduszku taką małą iskierkę nadziei że wilkiem będzie Niji, ale Aho też dobry :3

      Usuń
  3. Tak mnie nakręciłaś, więc pisz!
    Świetny pomysł i napewno takie same wykonanie ^.^

    Takwięc duuużo weny życzę i pozdrawiam serrdecznie :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. H-Hai..*lekki uśmiech* M-Mam nadzieję, ż-że wyjdzie..;-;
      D-Dziękuję..<3

      Usuń
  4. Oczywiście, że ma ;-; Cio to za pytanie!!!
    Już nie moge się doczekać *^* Akashi z nożyczkami walczy z Aomine *O* Ale by się działo ....
    Pisz, wstawiaj, a ja skomentuje ;* <33333

    OdpowiedzUsuń
  5. Od przeczytania tego posta czekam tylko na ten oneshot!
    Mam nadzieje, że dodasz go jak najszybciej ;D
    Pozdrawiam i weny życzę c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam lapka *minuta ciszy* ale czerwonego kapturka to ja chętnie przeczytam XD

    OdpowiedzUsuń

Szablon wykonała Nessa Daere.