Strony

środa, 6 lipca 2016

Słabości i ich efekty -czyli..?

Witam! Jak zwykle minęło dość sporo czasu, zanim cokolwiek dodałam...Wiecie jak to jest, kiedy bardzo się czegoś chce, uparcie dąży się do tego, aby to coś faktycznie wyszło tak jak zostało wykreowane w wyobraźni? Jasne, że wiecie. Bo właśnie tak powstały wasze blogi. Wasze prace rysunkowe, wasze układy taneczne i tak dalej i tak dalej. Każdy ma coś, co bardzo chce zrobić. Do czego w życiu dąży, albo co robi aby zabić codzienną rutynę. Nieważne dlaczego to robi.
Liczy się fakt, iż skupia się na czymś na czym naprawdę chce.
Ciekawe, po co Aiko zaczęła ten temat? A otóż dlatego, że postanowiła...porzucić to "coś". A mianowicie blog. Tak, ten blog. Przyczyniły się do tego co poniektóre słabości...Typu: lenistwo, brak wiary w to co robię, wstydliwość, a także wiele innych. Cieszyłam się jak małe dziecko, kiedy pisałam i dodawałam to tutaj, aby ktoś mógł poczytać i trochę się pośmiać ^^" Od samego początku zdawałam sobie sprawę z tego, że moje prace nie są najwyższych lotów. Dlatego miło mi było, kiedy widziałam te podnoszące na duchu komentarze. Mówiliście, że wam się podoba, że czekacie na następne wpisy...To mnie cieszyło, naprawdę i za to dziękuję ^^ Dziękuję z całego serduszka Akinie AomineMine Izuki, a także Kill-chan i Shadow Vision , dzięki którym tak naprawdę się "wybiłam", że tak powiem ^^" Dziękuję wszystkim którzy ze mną byli! Czy komentowaliście czy nie, dziękuję! <3 Wspaniale było prowadzić blog, ale zawsze coś się kończy. Moja przygoda dobiegła końca, ale wasze trwa nadal, no nie? :3 Więc życzę wam dużo weny, wiary w siebie, powodzenia w pisaniu i prowadzeniu blogów! Bo wbrew pozorom nie jest to takie łatwe, jak może się wydawać.
Moja gadka, może wydawać się bez sensu, bo chyba chciałam się pobawić w pseudo filozofa...^^"
M-mniejsza...przepraszam...Blog, zostaje porzucony! PORZUCONY. Nie usunięty ^^" Żal mi usuwać coś, nad czym pracowałam rok ;-; Tak więc...Żegnajcie *smutny uśmiech*

5 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się wstęp ^^ Takie ładne, miłe słowa :3
    Gorzej z częścią drugą... Też mam czasem lenia bądź zastój weny :C
    Bo mi się twoje opka podobały! :D Nie ma za co, Aiko <3 Jak coś, to zawsze możesz do mnie napisać ;) Postaram się podnieść ciebie na duchu ;*
    To prawda, że prowadzenie bloga nie jest łatwe... Ale cieszę się, że go nie usuwasz ;) Zawsze będzie można wrócić do twojej twórczości ^^
    Papa <3
    A czytać inne blogi będziesz, czy na porzucasz konto w Google+?
    Ps. Nie przejmuj się, że z blogiem nie wyszło ;) Jak będziesz miała chęci czy wenę, to pisz dalej :D Kto wie, może kiedyś wydasz własną książkę? :D Powodzenia! <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Emm... Cześć.
    Tak... Początek tak bardzo realny :/ Czasem się staramy i nam to nie wychodzi :c I wtedy często się poddajemy ;-; (znam z życia)
    Hmm... Więc jednak... :c No cóż, nie napiszę, że chcę mi się płakać, bo nie o to tu chodzi. Na pewno jest trochę szkoda, bo fajnie czytało mi się Twoje twory :) No jak mam być szczera, to chyba szczytem głupoty było by powiedzieć, że lepiej się nie da i być świecie przekonanym, że "moje jest najlepsze i koniec kropka". Więc... Moim zdaniem Twoje prace może nie były najlepsze ale też nie były złe ;D
    N-no proszę... Mi było niezmiernie miło cię "poznać", że tak powiem ;) Mówią, że jeśli jedno się kończy, nadchodzi drugie. Niekoniecznie gorsze, więc mam nadzieję, że znajdziesz (bądź też znalazłaś) coś na czym będzie Ci równie dobrze zależało :) Prawda, co do prowadzenia bloga.
    Hmm... Papa i powodzenia w życiu życzę! :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście coś tam jeszcze u mnie tworzę, ale nie publikuję XD Teraz wattpadem się zajmuję bo jest łatwiej (era blogspota powoli mija :/).
    Bardzo mi smutno, że już nie będę mogła czytać twoich WSPANIAŁYCH historii :'( Może jeszcze tu wrócisz i ja w to wierzę!! <3 Tylko nie niszcz mi marzeń...
    Jako, że jestem z tobą prawie, że od początku to wiem jak jest ciężko, ale nie przejmuj się tym. Kiedy przyjdzie odpowiedni czas to po prostu wrócisz i będzie happy end ;)
    Powodzenia!!! :3 <3 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz się zorientowałam, że tak późno to piszę XD Ale prawie wogóle nie wchodzę na blogspota.. w sensie na blogi :3

      Usuń
    2. tak wiele Cię omija ale na szczęście można to na blogach szybko odrobić, tak jak ja teraz :)

      Zapraszam do mnie.

      Usuń

Szablon wykonała Nessa Daere.